5.22.2009

Slut!


Det är slut!
Över!
Finito!

Champagnen sprutade! Applåderna rungande!
Jag muttrade pfft borgarbarn ...gick och hämtade min sovjetiska rock komplett med Imperiet och fickplunta och gjorde Kristoffer sällskap ner till bussen istället och drev runt ett par timmar på stan med Dan i öronen. (väldigt mycket örgryteyngling, eller helt rätt gjort det är frågan?)
Övervägde hur borgerligt det var att köpa en anteckningsbok för 200kr ( den var svart och luktade himmelskt) och kom fram till att det var mycket borgerligt så jag gick hem. Så trött.
Sovit i cirka 4h inatt. Det ni! Nu skall det ta mej fan läsas kvalitetslitteratur hela kvällen för att kurera huvudvärken som följer ett sådant oövertänkt arrangemang.
Men det var inte mitt fel jag lovar, vaknade av att jag skakade så fruktansvärt att jag inte visste om jag drömde eller inte, så jag förklarade det hela mycket rationellt och sunt förnuftigt med spöken och kunde följdaktigen inte sova på ett tag...oh lord så skönt att exams är över, hade nog inte pallat mkt längre!
Övervägde att indulga mig i ett 4 för 3 pocket erbjudande, men kom fram till att då hade jag "måstat" köpa både Lolita och en dag i Ivan Denisovitjs liv...oh the shame! Så jag lät bli, men Gränby har inte stängt än och The second sex hägrar fortfarande....

10 kommentarer:

  1. men ta o kom hem nu när du ÄNTLIGEN är klar med den där skiten!!!!!
    pimme längtar efter dig!!!

    SvaraRadera
  2. Eller varför inte passa på att besöka en annan slätt?

    SvaraRadera
  3. Tänkte passa på att besöka slätten yes, men då fick jag jobb hemma- mixed blessings... Men hell jag har ju hela sommaren (halva?) fri!

    SvaraRadera
  4. KHRULLE KOMMER OCH TAR DIG I TVÅAN MEDAN HAN SPELAR KOMINTERN ANTHEM NÄR DU SOVER OM DU KÖPER BÖCKER SKRIVNA AV FOLKFIENDER OCH FASCISTER! JAG LOVAR!!!!!

    SvaraRadera
  5. Wow, kamrat Sturmis tänk på blodtrycket!

    SvaraRadera
  6. Hm,lutar åt att det komer att storma när Sturmis öppnar sina födelsedagspresanger isommar...;)

    SvaraRadera
  7. Haha :) Puns are for fun, klämde in en vacker en i en av uppsatserna idag i form av ett crack smoking society som managed to cause harm because of their joint forces, I know, on fire, I know!

    SvaraRadera
  8. inte crack btw, weed, the fire is very small...

    SvaraRadera
  9. You crack me up!

    SvaraRadera