5.08.2009

Fredagsmys


Yes, med approval från Generalissimus ("det är bara en fas...det fattar ju jag med..måste det ju vara om man, som jag tror du har, har sunt förnuft....men det svider ska du veta!") och ont i halsen drog jag mig neråt staden för att sälja lite Rebell.
Prickade tyvärr den enda gången tydligen då varken flagga eller flygblad var på plats men vi producerade dock en fin notering i försäljningsstatistiken ackompanjerat av lite hurtig blåsverksmusik.

Försäljningen var tyvärr inte min förtjänst då jag endast bidrog med konversation till members och ja blev lite raggad på av några trevliga holländare. De var ju dock av "ärliga intentions", inte ville de lura med mig under false pretence - bemödade sig to m om att fråga om jag ville träffa familjen först men de jävla typerna ville inte ha någon tidning för det, och då fick de fan inget annat heller haha.

Anyways, sedan till Röda Stjärnan för kaffe och samkväm, nu har jag material så det bara är att starta upp Sundsvalls fraktionen, oh yes. Planerar besök hos Röda Stjärnan Sundsvall nästa helg, någon som vill följa?

Och jag lovar, det alla väntat på, upplösningen in the skäggshowdown är på g.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar