5.04.2009

Nacht und nebel

Woho! day one down, imorrn vankas 2x historia och 1x svenska.
Mlarg genom näsan så att säga. Imorse var inget bra alls- följdaktigen blev inte resultatet på ppr 1 i engelska så bra som man kan tyckas att det borde bli efter tre fucking års jävla nötande!
Suck, nåväl nåväl svenskan kändes bättre, mkt bättre och ja nu blir det väl till att göra som Knutna Nävar- lära sig av historien en stund.

Men först lite påfyllning av depåer, har druckit sådan mängd kaffe att jag tror jag producerar damm istället för saliv, räknas det som påfyllning av depå att se top model också kanske?

Well sedan blir det iaf Mussolini, en man som inte lärde sig mer av historien än hur man lagade pasta, fast mina källor säger att han mest åt såsen ändå...så han kanske inte lärde sig så mycket över huvud taget?

Jag har iaf lärt mig av historien och får be Kata Dahlström om ursäkt ( appropå de som hade samröre med Musse, hon stack till Soviet sedan men blev inte kvar så länge vill jag minnas - hör med Göran Hägg för närmare detaljer) det var inte samma Kata Sturmis.

Min revival av begreppet socialfascism blev brutalt nedröstat dagen till ära också.
Kristovskaja trodde att jag nog var den enda i svensk politisk historia som skulle kunna ena högern och vänstern nöjd blev ju jag men icke, han trodde att de skulle finna common cause mot mig allihopa.
De asen! Bara rörmokare i långrockar ändå...


2 kommentarer: