5.07.2009

No more ES ever!

ES är över, aldrig mer ett spadtag ner i myllan på jakt efter spännande textures eller olika soil layers ever! That's pretty damn nice, vad som är less nice är att jag har paper 2 kvar i matematik och detta under skall alltså ske imorrn, but whatever will be will be.
Man kan nästan tro att man blivit religiös, detta är dock inte fallet- jag lovar. Jag mediterar istället över Majakovskij, och framtiden- han väntar mycket av sin framtid. Men jag ska inte drifta ut i tirader om honom igen. Jag ska lära av historien och plugga mer matematik.


4 kommentarer:

  1. No more ES, inte menar du att Timrå IK frivilligt lämnar elitserien? Happy, happy, joy, joy. Happy, happy, joy!

    ;)

    SvaraRadera
  2. Åh ni hockeytokiga! Tack för delad glädje :D

    SvaraRadera
  3. Men va fa... Vad är det för otäcka kommentarer i den här bloggen!? Blockera, spärra, deportera!

    Och exakt vad menas med "delad glädje" i det här fallet? Svar kommer att utkrävas!

    SvaraRadera
  4. Mihihihi, marken skälver i slättbondebygderna...

    SvaraRadera