5.15.2009

Fredaaaaaag!!!!!!

Som den psykotiska rubriken kanske gives away så har jag sett fram emot denna dag ett tag nu. Har jobbat på Onken halva veckan och då slarvat med uppdateringarna, men ingen kan väl ha missat the glory som anlänt och nu är i kollektivets ägo! Simply adorable!
Jag drägglar en smula medan jag skriver och saknar på en särskild kamrat...

Är tyvärr så out of it trött att jag inte ens orkar engagera mig i pausunderhållningen i Melodifestivalen...men det kommer, det kommer!

3 kommentarer:

  1. Saknar på en särskild kamrat..hm...jag väljer att tolka det som att du saknar mig! Liksom alla andra kamrater som läser detta förmodligen väljer att göra. Och utifallomatt Paddel läser menar jag givetvis INTE att övriga kamrater väljer att tolka det som att det är jag som saknas. ;P

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det är ju inte alla som får vykort med "x marks the spot" ifall tomteklubbsabstinensen skulle bli för stor.

    SvaraRadera
  3. Hey, hey! Inga satans utbrott av humor i mitt kommentarfält om inte jag får vara med och ha roligt! Förklara er kamrater!

    SvaraRadera