5.03.2009

Planer för sommaren

Sitter här och funderar på om man skulle tågluffa i sommar. Runt runt i Europa vore väl inte helt fel under en månad sådär lagomt...med gott sällskap av en glad kamrat. Eller kanske vore Transsibiriska ännu bättre, där får man till och med träffa på Kretschmann för det har jag sett på film! Jag har dock ingen lust att bli strandad i Irkutsk p g a oberäkneliga tågtidtabeller och språkhinder, så Europa låter fint.

Annars åker Sturmis hem idag - inte roligt alls men jag fick tydligen offra mig för den kollektiva glädjen som skulle produceras när hon kom hem sa hon. Jag undrar jag i mitt stilla sinne om detta stämmer då konfrontation med pappa står på menyn.... *sound of Wagnermusic*

4 kommentarer:

  1. Ho ho ho, den kollektiva skadeglädjen när hon konfronterar G, ge mig en hink popcorn och plats på första parkett!

    SvaraRadera
  2. Tar tillbaka kamraten, tar tillbaka- klart du är kamratlig!

    SvaraRadera
  3. Annars tar väl transsibiriska dig till kina? Kan kanske komma och plocka upp dig, visa dig runt ett par intressanta ställen (som jag för övrigt själv aldrig besökt, så det blir ett äventyr) och sedan skicka hem dig och din kamrat via flyg eller alternativt flotte om så önskas.

    // Dannyboy

    SvaraRadera