5.06.2009

Min kärlek till kamrat Sturmis

Jag quotar för sanning:

To: (censur)
Subject: Ang. Gorbys
From: Emilia.Stensson@dafgard.se
Date: Wed, 6 May 2009 08:34:53 +0200



Hej Sturmis (censur igen),

Ja, din teori stämmer. Vår Pirog är döpt efter Sovjetunionens sista generalsekreterare, Michail Gorbatjov. Sen kom vår kära pizza och den är döpt efter hans motsatts, USA:s president Bill Clinton därav namnet Billys.

Med vänlig hälsning

Emilia Stensson
Produktchef Konsument
Gunnar Dafgård AB
tel: 0510 - 82137
mobil: 0708 - 386546
e-mail: emilia.stensson@dafgard.se
www.dafgard.se


Jag dör! Jag dör av underhållning XD

2 kommentarer:

  1. Då undrar jag, stämmer det att de döpt brödet Grovis efter Andrej Gromyko?

    Och namnet riskaka kom till för att någon inte kunde sluta spela Risk. Denna person önskade någon form av näring och råkade av en slump upptäcka att den intilliggande frigolitförpackningen inte var så tokig att tugga på.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du ska skriva till tillverkaren och fråga :D

    SvaraRadera