6.05.2011

Sjung sånger för mig på radion


Nyss hemkommen efter en shoppingspree med Ehlsa, great!
Då jag lagt planerna som lädergestapo (en helt fabulös skapelse bestående av en läderskolflickeslängdkjol- alldeles för lång, i beige med en dyr dräktjacka till som var stickad med läderdetajler men 2 strl för liten, borde tagit kort really) på is måste jag konstatera att dagens bästa köp var munkkåpan- en beige stickad  poncho från Cubus . Om Landru kommer - jag är redo. Om Clintan kommer - jag är redo. Om Yoda kommer- jag är redo. Vad mer kan man vilja safeguarda sig mot?


F ö är det läskigt hur dagarna försvinner numer, de kommer, går, borta. Nationaldag imorgon, förra veckan var det mitten av maj knappt det? Scary scary, imorgon är jag 65. Utan att passera gå?
Luckily börjar sommarkursen snart, något att strukturera härligheten runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar