6.27.2011

Blue skies

Såg mästerverket the Rocky Horror Picture Show inatt, mmm män med smink! Kanske var det att jag inte tordes dansa som gjorde att jag fokuserade på handlingen. Jag förstår den nog inte alls är jag rädd. OK transvestiterna är utomjordingar (delighful, a treat for the tips) som kan skapa liv. De kan alltså timewarpa (det är här det blir jobbigt) och har gjort det från sin egen planet till jorden där Dr. Furter experimenterar med liv? Varifrån kommer timewarpdansarna? Varför vampyrar RiffRaff på Magenta? Varför måste Frank dö??!

Allt är inte kristallklart så att säga... men missförstå mig nu ingen jag menade blott... att den är genialisk i vilket fall!

2 kommentarer:

  1. Skrev en lång kommentar som innehöll perversiteter, handlingen i den fullkomligt briljanta RHPS med tillhörande önskan om transvetism, info om löpning och mysteriet med den svarta vanen med tonade rutor som följde mig, Säpo eller Kurt-Evert? Men allt försvann och jag orkar inte skriva om alla geniala formuleringar. Använd fantasin gubevars!

    SvaraRadera
  2. Fantasi används, perversiteter inkluderade.
    Oavsett vem som följer dig med svarta rutor skall du passa dig!!
    Kramisar, el P. Påkers even.

    SvaraRadera