6.06.2011

Räck mig Gaffatejpen Baby!


  1. No Indalsledenloppet, frankly pallar jag inte med att springa i 10 h. Sjukt tråkigt! Monotont gnuggande utan något annat mål än avbryta då tiden är slut? Nej!! Jag sätter bestämt ned foten, mellanfotslandning men ändock icke. 5 km på sin höjd, och då skall det gå fort. Inte ett steg längre. Kanske är den där postmara grejen? Sprang en mara för en månad sedan kanske, bara för att det var kul en lördagsmorgon. It's just history babe! Jag har inte ens något sug efter en 310a längre, eller en Spockhoj! Wtf? Jag vill bara på sin höjd promenera och lyssna på Röd men mest av allt läsa böcker om filosofi och inte alls motionera.
  2. Sitter by mah [fantastische, amazing, beautiful] MBP och söker jobb (som alltid) och planerar min akademiska karriär. Jag måste nog helt avskaffa sömn för att hinna allt. Nemas problemas. Jag ska skaffa mig ett jobb, jobba ihop en inkomst och samtidigt studera mina kompletteringar (ifall att liksom) och sedan på nätterna kan jag läsa filosofi. Jag tycker det är en superplanering faktiskt! Endast ett hinder och det är att jag tydligen inte får anmäla mig till filosofikursen? Minor prob dock, då jag helt enkelt fär charma umu lite sedan så- back on track!
  3. Jag måste hinna med min nya sepåhelatiden film också; A beautiful mind- scenen där han står på taket och ropar om lesser mortals haha! Jag ska ju åka till det stora äpplet också, glömde jag nästan! Och vara på AIR och umgås med alla underbara människor i min närhet!
  4. Ja just det! Sommarkursen i matematik, kompletteringarna till augusti (vet jag inte säkert än men still...) samt sommarjobbet ska också få plats, men det är inga problem - kvalitet framför kvantitet! Kommer ni ihåg vad det stod på släktvapnet? Talang framför utbildning! Man kommer nog en bit på det
  5. I nästa sekund trycker jag minnesmärke-t och har helt glömt bort varför....varför?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar