6.27.2011

And the might haves and all the could have beens

Ridit idag, runt i hagen kloppetiklopp. Ingen grimma så långt man såg för det var en sådan som eftersöktes. Får ta kontakt med efterlyst eller kanske antikdeckarna istället. Lite som en indian kände jag mig allt där jag red runt på en trind märr utan sadel, blott ett betsel och massor av löst hår, eller ja Sully i Dr Quinn kvalificerar sig nog också med den beskrivningen.

Promenerat idag också med vätskerygga och musik, i min egen värld travade jag runt i ca 2 h, man väljer då givetvis de varmaste timmarna på dagen, annars ingen utmaning. Mycket meditativt att trumma med benen tills man känner sig som ett flytande huvud bara. Backe upp, backe ned mötte postbilen fyrtio gånger. Åt en blåmassa ägg, ost, mackor etc för att kompensera för nyttigheterna som kommer av motion. Magsäcken hotar sprängas, den knakar i fogarna men mind over matter är min melodi. Mättnad är bara a figment of the imagination.

Sett Star Wreck, sci fi signerad Finland med tons and tons av spaceaction. Udda upplevelse. Triggad av detta vill jag nu skapa egen sci fi, men det blir mest bara groms av det hela. Sågar FBs verk istället, mucho terpeutico.

Nu vill jag sova, god damn it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar