6.30.2009

Fortfarande tisdagmorgon kl. 11

Sitter och sippar lite grönt te och tittar över csn:s hemsida. Blir lite konfunderad. Från hösten du fyller 20, men sedan finns ingen undre åldersgräns? Wtf liksom... för att använda hela den språkliga arsenalen.
Nej jag hoppas på klarhet genom visioner och uppenbarelser, brinnande buskar och hela paketet...

Till alla som anser srädning vara en hälsosam och själarenande aktivitet vill jag också rikta några ord. I ett anfall av hyperaktivitet fick jag ett infall igår morse att duschen skulle skuras. Jag beväpnade mig med skurmedel från lidl- hell yes- och tillämpade Eldorado principen(tm) I korta drag går den ut på att man inte följer anvisningarna och späder ut skurmedlet utan tar det rätt ur flaskan på väggarna och skrubbar och gnuggar tills armarna faller av eller man börjar blöda.
Little did I know att Lidls lågprisade ( generaliserade lite här och fann principen applicerbar) medel orsakade detta fenomen ganska fort då mina knogar ganska omgående började fyllas med blåsor och blöda. Nevertheless, jag gnuggade klart frenetiskt och säger som korpen. Nevermore.
Sådanadär slättbönder som hällde kokande olja över sin hand got nothing on Lidl liksom, ba, assså.

2 kommentarer:

  1. Rökelse och dans ska visst underlätta det transliknande tillstånd som krävs för upplysning. Undviker du vätskeintag i denna värme är dina uppenbarelser i hamn.

    Kokande olja may have nothing on Lidl, men luktar dina händer lika illa efteråt som min gjorde? Blurk...

    SvaraRadera
  2. De luktade närmast "mild citron"... Men absolut, jag kör på uppenbarelser i torrhet

    SvaraRadera