6.04.2009

Making love with his ego

Lyssnar på Bauhaus, åh de är ju så jävla bra. Älskar Bauhaus, inte Peter Murphy alltså- utan Bauhaus. Sturmis finner det mycket roligt för att inte tala om logiskt inkonsekvent.

På tal om andra saker som roar måste det nämnas att den absoluta höjdpunkten igår var "Where's the hood at?", vi kulturhistoriskt utbildade vet ju alla vem som kom med denna dänga först- the most evil och organisatoriskt begåvade(tm) människan i historien. hade gärna delat (min vana trogen) ett youtube klipp som supportar tesen- men tyvärr så går ju inte detta eftersom youtube run by idealister som tror på coyright etc. etc.

Legitimt att lyssna på goth när det regnar ute eller riktigt klyschigt det är frågan, inte för att jag riktigt bryr mig men ändå- vi råmar tillsammans när Nicole försöker sova Peter och jag, hehe.

På tal om potatis hämtades studentmössan igår, hon var mycket lättad att äntligen bli av med den damen på hattbaren. Tyckte att det var i grevens tid och var oförskämd! Förstår inte vad hon menade.
Lämnade igen de där förbannade garagenycklarna igår också, det var ju så bråttom med det - men nej han bakom disken visste inte ens vad jag pratade om när jag sa att jag skulle lämna in den. Undrade om jag bodde i en lägenhet. Nej för det är ju klart att när jag hyr garage så bor jag ju där!
Men eftersom jag är en hyfsad människa så log jag bara och svarade att jo i Vodopjanyj gränd bor ju jag och då förstod han efter en stund vad jag ville.

Blev även accepterad vid Växjö universitets kurs i freds och konfliktstudier igår- hoppas på acceptans vid programmet också, hoppas real good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar