6.03.2009

Klassens...

Skriver detta hemkommen från skivan, mkt lyckad men jag lär inte kunna sova än på ett tag, så jag varvar ner genom att skriva ett litet inlägg som jag vet kommer roa många imorgon.

Som brukligt är delas nomineringar ut på studentskivorna i staden och det är alltid lika intressant att se vem som blir vad och med vilken motivering- just min var faktiskt spöklik men också lite av ödets ironi- eftersom jag blev Klassens miss brunstig ko ( jopp Sturmis fo' sho' - har ett band du kan få se när du kommer) med en nominering som sådan att när jag springer står många bara och glo eftersom jag gör det som en brunstig ko; de var helt öppna med att detta var en av min mors citat "som en brunstig älgko"( så vanlig ko kanske var ett fall framåt? förresten inte för de springer inte särskilt...bra) och tycktes passande eftersom jag springer så mycket. Andra nomineringar var bl a mr jag har en tusing mellan skinkorna, mr yes ( för att han var drygare än yes) och Kristofkaja blev klassens Törnrosa.
Respekt till mor och den med så pass bra minne att de minns den tid då jag sprang.

Och btw så utstrålar jag också lesbisk kärlek då jag blev introducerad för en tjej av dennes killkompis, mycket dans i övrigt och många som inte kände igen mig då jag tydligen var mitt vanliga bleka jag mycket olikt.

K hade också den fina stilen att ge mig skjuts hem, tackar och bockar- hade aldrig tagit mig hem för egen maskin på denna sidan Katte-Skrapan kampen då mina fötter var mycket ömma av allt dansande i höga klackar. Nej nu ska jag sova tills klockan blir ett imorgon- good night.

1 kommentar: