6.07.2009

Balladen om SSU & jag.


Någon fler än jag som fått sms från Socialdemokraterna i S-vall om att jag borde gå och rösta idag?
Smset var undertecknat SSU och jag kollade numret på hitta.se i förhoppning om få se vem humoristen som hävdade sig vara S var och hitta.se sade att det var Socialdemokraterna i S-vall. På riktigt!

En gång hävdade jag att jag inte var redo att "commita" till den djupröda färgen varpå både Sturmis och Generalissimus utropar i djupt förakt och stridslystenhet: Är du Såsse, din jävel? Clearly lever vi i en Gestapostat som Monas lakejer styr. Måste nog titta vad Såssarna har för sig i S-vall inom en snar framtid. Nej då skämtar bara, det är klart att alla fått ett sms...hehehe.

5 kommentarer:

  1. Märkligt, så de där sms:en om tvångsanslutning till Moderaterna om du inte röstar blått har alltså inte dykt upp?

    SvaraRadera
  2. Jag har inte fått nåt sms, men jag gillar rött...och vitt..rösta Timrå IK!

    SvaraRadera
  3. Nej, inga tvångssms faktiskt, bara vänligt uppmanande...

    Vi röstar alla tillsammans för Timrå IK! Som hela Norrland!

    SvaraRadera
  4. Timrå IK... pfft, I fart in your general direction you English pigdogs! Det finns bara ett lag och dess färger är rött, grönt, vitt... och svart...

    SvaraRadera