6.29.2009

Another fjöking Monday!

Dissad av Putte (vilken jag inte kommer på ett bra smeknamn till..) alledes nyss.
-Hallå är farfar hemma?
-Nej det är bara vi...
-Jaha... *Pang* smäller igen ytterdörren

Sturmis är i toppform och lårplaskar för fullt, helt utan melodi och sans. Krämfrukosten gjorde susen tydligen. OD on carbs, yes? Hennes beloved dator har dött; Spruttis, men hon låter sig inte nedslås hon sjunger om "drama at the Tacobell" och förösker artbestämma nektarinen. Som ett duktigt och lyckligt barn satte hon sig sedan och tittade på Barnkanalen- Själv är jag tämligen nyvaken men på lika gott humör och är så satans kuilturell att jag läser Gorkij istället.

Jag frullar inte, jag krullar.

4 kommentarer:

  1. Putte! Master of the diss!

    Annars trodde jag att Gay Bar var mer i Sturmis stil att nynna på. Btw, vad innebär lårplaskande?

    SvaraRadera
  2. Jo det r mycket Sturmis i den, hon brukar normalt sett alltid sjunga den. Men just idag var det high voltage.

    Jo lårplaskande är the fine art of letting händerna i hög fart träffa ett sladdriga lår för att åstadkomma ljudeffekt och därmed ackompanjera sin egen sång. Lite grann som ett enmansband.

    SvaraRadera
  3. I see. Brukar själv ackompanjera mig själv med flathänder på magen. Bra resonans. Men mest beror det nog på att mina korts armar inte når ner till låren...

    SvaraRadera
  4. Korta armar till trots ( och här snackar vi inte bara bära-tv-axlar) utan även genetiskt korta armar når faktiskt Generalissimus ner att plaska på sina lår! Han har bättre ljud än Sturmis lår. Point being, ge låren en chans :D

    SvaraRadera