6.01.2009

Nattvandringar i fantasien.


Såg nyss Peter Murphy (ung utan vikar) på TVn- gorgeous, vilken kroppsfetthalt! Ach mein...Frågan står åter om hur androgyn smak man kan ha utan att vara lesbisk.
Och så får jag sms, från någon med lika "hög" halt av ister i sin kropp och inser så smått nu att det nog var ett case av fyllesmsande iaf.

Har spridit propaganda med Julia idag, hon blev mkt lycklig men saknade kvantitet i posters och skyddande mörker sa hon. KP har samma posters som på glanstiden- 70 tal i all its glory.

Och så har jag konsumerat en banan idag.Tjoflöjt! Imorrn ska jag åka tillbaka till Uppsala, lagom så att jag missar Mons Sahlins besök på det lokala gymnasiet. I Ups när Mona är här och här när Fredrik är i Ups, va faen...

3 kommentarer:

  1. Jag har massor av tomteklubbor! Jag är så lycklig...:)

    SvaraRadera
  2. Hihi, tro just av vem du fick de där tomteklubborna? ;)

    SvaraRadera