4.09.2009

RolKom strikes.


Sitter och funderar på hur lång tid det skulle ta innan Ju vaknade om jag gick och höll för näsan på henne....tycker faktiskt att hon är lite tråkig i sitt nuvarande sovande tillstånd. My mental powers are too weak to wake her though...

Igår satt nämnda offer helt lugnt vid datorn då jag fick en lysande idé, jag stormade med låtsad dock ganska verklighetstrogen ilska bort till henne.
Hon hör ingenting då hon har hörlurarna i vilket ger enkalkylerad illusion av att jag har ropat på henne ett längre tag och därför blivit arg när hon inte svarat.
Jag tittade henne i ögonen och frågade upprört om hon inte hört vad jag bett henne. Hon kryper med skräck i ögonen ihop. Hon viskar att hon inte har det. Jag lutar mig mot henne och hon kryper ännu mer ihop. Jag vet att hon uppfattar mitt humör eldfängt ( all lies I can assure you). Ser på henne att hon förösker kalkylera my next move. Lutar mig ännu närmare och ger henne... en kram.

Hon andas ut kramar tillbaka. Jag känner mig mkt nöjd med mig själv då that practical joke föll ut väldigt gynnsamt, hahaha! När det hela sjunker in och jag spatserar tillbaka ut i köket efter väl utfört uppdrag ropar hon efter mig att det hela var väldigt roligt.

Därav kommer RolKom, Rolighetsministern/kommissarien that's me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar