4.19.2009

Aha!


Nu snurrar klockorna framåt igen fortare och fortare.Ångvisslorna tjuter högt, tut tut! Majakovskij ler från lite de parade, han sköt sig genom hjärtat- rysk roulette, för en skådespelerskas skull. Peep peep!

Oh drama! Och Nip/tuck med söndagsenlig dopeyness. A onelgged fuck for Christian, woho för honom.

Nine Inch Nails, great right now, haha! Ruiner från the downward spiral plattan.
Herr Hauptmann ( min ende bror) var just här och förgyllde den kommande veckan och dagen idag, så snäller. Sturmbannführer(syster yster) sitter här med mig, med Katyeslav (katt) och Generalissimus vid bordet med kex, Brezhnev (mutter, likheten är slående eyebrowwise) vid datorn.

Kväll i Tapelake och imorgon åter till den förbannade tandplågaren. God natt!


4 kommentarer:

  1. Ska muta tandis så han tar i litet extra!!!
    JAG ÄR INTE LIK BREZHNEW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Men kamrat, ta det som en heder, han var en stor man på sitt sätt...
    Ehm, herr doktor ska ju bara prata lite...hehe förhörsvibbar...

    SvaraRadera
  3. Jag ska få gå till tandis snart jag också!!!!! Jag hatar henne!!!!!!!!!!!!!! Hon kommer göra mig mycket illa...

    SvaraRadera
  4. Uscha, du har mina starkaste sympatier kamrat! Mitt besök var dock kvickt över och involverade inte någon åverkan på mina tänder alls, mkt nice :D

    SvaraRadera