4.03.2009

Hovrunkare och numbers.


Har varit ute och åkt bil med pappis nu, samt besökt Leni på FTV och fått min skena. Rather funny att när jag skulle prova den så passade den inte, eller rättare sagt så passade den jävligt bra, så jävla bra att jag inte fick lös den igen. Det fick inte heller Dr. Anders förrän han tagit spjärn mot den nedre käken och bänt för glatta livet. Men hey, tappar ju aldrgi bort den eller hur?

Har varit och åkt med pappis också ja, vi var och tittade på avlägg på Å-ön. Det var stor drama när vi mötte en konkurerande åkare som hade ris på flaket! Fader Generalissimus mörknade betydligt i synen och funderade vad den där hovrunkaren hade där att göra, han var nästan på väg över till min sida bilen (ratten) för att titta den jäveln i ögonen.

Var även och besökte farmodern Jekaterina en kort sväng, hon bjöd på fika och såg att fader hade ett nummer skrivet på handen. Hon utropar glatt:
-Men du var väl inte en Belsen fånge? Fader tittar lite frågande på henne, huh? Ja, de hade också nummer på armarna, hahaha!
Varken jag eller fader för den delen förstod riktigt var detta kom ifrån, men det var stor humor. Belsen was a gas, eller hur var det där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar