4.27.2009

NewNoNewAgeAdvancedAmbientMotorMusicMachine


O öppnade man fönstret imorse vid den okristliga tiden 05:50 fick man Neubauten rätt in i vardagsrummet- de fraktade visst bort returglas utanför. Ja det är cirka ett år sedan vi mötte Blixa nu kamraten och jag. Mänskligheten förnekade sig dock inte vid detta möte då både kamraten och jag hamnade vid scenen i lämplig höjd. Pressad tystnad på seven eleven då kamraten försökte utröna om jag också hade lagt märke till....ehm ja, du såg? Njo i ögon höjd liksom...ehm...tills hon talade ur skägget och klämde fram att hon hade noterat att herr Bargelds paket nog var tvungen att köpa en egen flygbiljett på grund av sin storlek.
Lättad drog jag en suck, som också noterat detta men inte riktigt vetat hur man skulle lägga fram den delikata synpunkten. Källa till många skratt den natten då vi inte sov alls utan drack kaffe på seven eleven och hoppades att kamratens hälsenor skulle hålla ihop tills hon gått på tåget hem.
Nåja, det kunde ha varit värre- det finns visst de som skriver erotiska brev till pastor Fossmo har jag hört.

2 kommentarer:

  1. Paket och byxlinning...the wonders of te world. Du, jag å seveneleven.

    SvaraRadera
  2. Ja likt ekvatorn håller sig mirakulöst kvar på mitten, så gör också den byxlinningen, most impressive, minute kontroll av magmuskulatur kanske?

    SvaraRadera