4.22.2009

Another morgon inlägg.

Oh sovit rent kungligt, fylld ave energi att ta itu med allt (gårdagens quota blev ogjord due to some extensive discussion with Sturmbannführer)! Dock har jag ett vagt minne av att någon ringde mig? Hör gärna av sig igen kamrat.
Fyllt lägenheten med kall härlig luft och är alldedes nyduschad och fräsch. Det är så nice så nice, tyvärr ska jag nu åka iväg till tant Röd. Ser verkligen fam emot det, dock har hon bara 40 minuter att gå loss på oss idag.Hade varit aningen mer nice att sticka ut och springa lite, en fräsch morgonrunda. Men nej icke, måste plugga. Monoton und minimal. Ser framåt i vilket fall! Det råkar nämligen vara så att nästa torsdag är man ledig och sedan börjar de berömda proven!

2 kommentarer:

  1. Det var jag som ringde. Så du inte tror det var från Bingolotto.

    //A

    SvaraRadera
  2. Åh vilken trodde jag sumpat ett mystiskt "look to your right, no your other right - Aaah! Head of dead horse" call i min sömnklubbade skalle.

    SvaraRadera