7.09.2009

Vi som kom in!



Grattis alla de som kom in på de önskade utbildningarna och fick veta det idag!
Fy fan vad bra att tre års (beroende på när man började slita) slit lönade sig, ni kommer att bli det där ni drömt om! woho! Jag kom också in! Jag har en plats i Örebro på Retorikkonsultprogrammet som bara väntar på bekräftan. Skål och tack för det! En kamrat kom in i Edinburgh, en annan i Härnösand- grattis på er you're so damn good! Nu är framtiden ljus och prunkande- mer nu än på studentdagen tycker jag !

Men...

Jag vet inte om platsen ska få fortsätta att vara reserverad för mig...


2 kommentarer:

  1. Å andra sidan, kom du in nu så lär du komma in sen också.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet. Men hade ändå sett fram emot utbildningen i fråga nu till hösten. Men sedan tänker man med andra hjärnhalvan också- den rationella, som så sällan får tala och du verkar det vettigare att söka sedan igen. Tack för uppmuntran :)

    SvaraRadera