7.12.2009

Frossa- IKEA frossa.

Jag har akut drabbats acv IKEA frossa, ut med det gamla in med det nya. Jag har insett att ska jag bo kvar här i ett år till måste jag re-decoratea mitt rum. MÅSTE! Bort med alla IB papper, in med milda färger, batshit mönster, och klassisk musik (med undantag av Bauhaus) här ska skapas en trivsam miljö att vara i. Måste ha nytt skrivbord! Måste ha en ny stol! Måste ha en lampa!
Här skall i Gorkijs ära skrivas under vintern, i lätt Kentiga IKEA möbler! Medan jag går igenom hela Kahls tesortiment alltså, och åker till Partisanen, för det har jag ju inte annat än tid med!
Farligt det här med att tappa rutinerna märker jag, vad ska jag nu göra?...FÖR farligt t o m så jag måste nog köpa ett träningskort också.


Ja jag är inte världens bästa ekonom, men som Generalissimus brukar säga, det finns fabriker som inte gör annat än pengar. Jag hjälper Sverige ut ur lågkonjan. Jag tar två och får rabatt- tjänar mkt på dealen.... jag använder utropstecken efter varje mening, jag har drabbats av köpmani. Ja, planekonomi vore nog det bästa i det här fallet. Men säg det inte så att Brejznevska hör...that title is not decieving.

3 kommentarer:

  1. Inte bara utropstecken, du krympte texyen också. Sneaky!

    Ser fram emot besök och lovar att stänga av helvetsklockan, iaf en av dem, och uträtta alla eventuella ärenden på bibblan själv. Finns t o m egen nyckel till kupén.

    SvaraRadera
  2. IKEA-mani = Schitzofreni. Bara så du vet...

    SvaraRadera
  3. @Partisanen egen nyckel t o m? Jag känner mig nästan lite generad över denna stora heder- jag skall bära den som medalj. Och för övrigt vet jag inte riktigt vad som hände med texten för i redigeringsmode är den som den brukar....how odd.

    @Sturmis, ja men än så länge har jag varken sett sniglar eller karoliner, så det är inte så allvarligt än!

    SvaraRadera