7.19.2009

Spies in the wires

Ja, här sitter man och har lite smått tråkigt faktiskt.
Jag har eldat upp allt som brinner. Jag har kastat bort allt som sitter löst. Rena ytor. Fullproppade hyllor. Stapla på höjden.
Jag har handlat med Generalissimus och Putte.En tant skrattade högt åt att jag försökte stoppa Puttes framfart med att säga att jag blev ledsen om han gick. En riktig nazimamma säkert. Stram disciplin. Renborstade naglar och kammad snebena med linjal. Jag har fixat Puttes hår med både mousse och hårspray. Han är taggig och stickig enligt sig själv.Som de stora pojkarna. Enligt Brezjnevska luktar det horhus av alla produkter vi använde och hundskit av rökelse. Sånt får man ta när man är rädd om Puttes känsla för stil. Eftersom Sturmis är frånvarande men dock på väg hem, så underhåller jag honom helt på egen hand. Oh yes. Han fick dra vagnen när vi handlade och han sprang runt och hejade på alla han hittade och frågade vad de gjorde och vad de hette. De flesta handlade, något han blev mycket förvånad över. Fast vi var på ICA....jaja, det kommer väl sedan det med induktionen. Just nu får man väl vara nöjd med att han vet att jag är överordnad, men sympatisk ändå.

Igår gymmade jag med Elsa Triolet, cardio i 90 minuter vad nice. Hon var imponerad över min rikliga svettproduktion, något som hon hävdade att hon själv inte kam i närheten av, med genuin avundsjuka i rösten...eller ja... något annat hon var imponerad av var mina lår "som bara var muskler" yeah right, jävla spyfluga den där Elsa säger jag! I kväll ska jag gymma med kamrat K. Efter mörkrets inbrott. I källaren. Cardio. Styrka imorrn om jag hittar ett lämpligt schema att följa på kolo eftersom jag varken bedömmer mig själv kapabel eller tillräckligt pysslig för att ordna ihop ett eget. Fantastiskt att tänka tbks på Friskis tiden när man tog 16kg hantlarna till att träna axlarna. Herregud, vilket monster! Jaja, det kommer väl tillbaka det med kanske...eller..ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar