7.14.2009

Mol allena...


Idag har jag varit kulturell. Jag har lyssnat på musik. Klassisk sådan, det ni!
Idag har jag varit svensk så det sjunger om det. Jag har sett allsång på skansen. Marcus Birro var där. Har även pga min övergivenhet sett Victoria firandet. Fy fan. Så går det när man bara har Brejznevska att stå efter! Ja jag har också på äkta adopterat Ric Sims vis hatat på det svenska.

MEN detta har gett mig en lysande idé. Jag ska bilda ett enfrågesparti. Just precis, och vår enda fråga, eller snarare krav på det svenska folket och dess system skall vara:
Bort med idrottsstjärnor ur tv!
De är duktiga absolut, men de bör inte öppna munnen. Någonsin i ett tv program. Det blir pinsamt, det blir billigt det blir inte bra. De skelar och dreglar och visar omänskligt mycket tandkött, spare us please!


2 kommentarer:

  1. The Lone Partisan14 juli 2009 kl. 16:01

    Sätt dig i ackjan och brumma iväg söderut och join the partisan movement! Så kan vi vara ensamma tillsammans. Jag kan t o m ta bort polisbilen från nyckelringen...

    SvaraRadera
  2. Vad jag alltid har beundrat hos dig, är din självuppoffring, och believe you me, jag skulle komma på stört om det inte vore så att detta är min sista dag i frihet! Imorrn börjar jag jobba igen.

    SvaraRadera