3.06.2009

Kroppsövningar i snö

Idag har Ju a.k.a The Big Spoon och jag åkt spark på vägen, eller ja hon äkte spark och jag joggade bredvid. Det var riktigt roligt och ett fint avbrott mot den senaste tidens besatta pluggtempo som till och med varit högre än vanligt ( notera att jag inte använder termen normalt här, den känns lite malplacerad)!
Är i Tapelake som man kan ana av dagens händelser alltså.

Har även träffat mina vänner-från-förr idag. Det var trevligt och med lite tur ska vi å
ka skidor imorrn, SKIDOR! Det kan inte eftertryckas nog mycket hur jag varje vinter drömmer om att åka skidor men aldrig gör det, simply för att jag inte har några skidor. Men så idag fick jag ett eventuellt löfte om att få låna ett par av en av vännerna-från-förr och åka med henne och en till vän imorgon! Stor lycka :D

Har inte pluggat någonting sedan i...Tisdags? Ja det stämmer nog fasen, men inte kan man
sova så himmelskt bra för det men eftersom man inte behöver prestera på dagarna går det bra ändå. Det har rättare sagt varit så otroligt skönt att inte behöva bekymra sig om prestation de senaste dagarna så oj oj oj! Visst har jag renskrivit lite anteckningar, men det gills inte ;) Har en bok att läsa 50 sidor i innan måndag men det får fixas imorgon istället.

Har under dessa dagar hunnit odlat ett beroende istället, som är ett sant tecken på hur lite jag har åstadkommit i vettiga aktiviteter; blogg läsning. Åh så många bloggar jag plöjt mig igenom, har nästan anslutit mig till skaran som har Nicole Richie vara idealet för att jag har läst så mycket propaganda för hennes sak. Men det är fortfarande lugnt, det finns ett par dominerande kindben i samlingen och det är fortfarande Christian Emmerichs ( Blixa Bargelds alltså).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar