2.28.2009

Föga spännande Lördag

Idag har varit en riktig djävulsdag. Har haft en enormt dominerande huvudvärk hela dagen som tvingat mig i framstupa sidoläge mest hela tiden. Inte kaffe hjälpte, är inne på min tredje Ipren och inte heller de hjälper. Surt läge. Har endast intagit flytande föda ( potatismos är gränsfall) i hopp om att den skall stanna kvar i mitt system och är därför som en disktrasa på alla nivåer.

Funderade på framtiden medan jag låg där och var oproduktiv, inte bara har det inte blivit något pluggande att tala om idag, utan inte kunde jag följa med Marie heller... känner mig som en stor svikare skall erkännas, men friska tag senare.
Kändes fint att läsa BB kommentaren dock, den värmde...jag menar BB kan ju inte mäta sig med Eldorados pulvermos direkt... Så det så!

Nej om man skulle i alla fall försöka styra upp kvällen lite..Kanske med lite Mask ( Marx) eller Tålin ( Stalin), eller tidig kvällning helt enkelt...
I Tapelake får barn alltid leka med knivar!


1 kommentar: