3.28.2009

MSN efter högskoleprovet


Loggade in på MSN messenger när jag kom hem efter hogskoleprovet och upptäckte att någon addat mig. Godkänner i hopp om att det inte är ännu en turk som tänker contaminate min lista ( ingen nationalism i detta, jag kan bara inte med språket), och det var det icke heller.
En mycket trevlig herre fick jag veta, intresserad av litteratur och klassisk musik. Han uppskattade också dålig humor och linguistic abuse och tyckte att jag var lika trevlig tillbaka. Så jag gav honom mitt mobilnummer och vi pratade en stund om ditten och datten. Han tyckte att jag kunde komma och bo hos honom i sommar, och ja det låter väl trevligt tycker jag. Så vi utbytte bilder och ja här är han nu. Han som skall ta mig till Moskva.

Hahahahahah XDXDXD

Ska nu börja plugga efter två timmars post-op på högskoleprovet med Jo och två koppar chili-rooibos, kombinera med mjölk och två suketter = heaven, en söt stark blandning av mums.

Lyssnar på NIN och drömmer om svunna tider, har a bit of a nostalgitripp idag. Tänker på när vi satt vid Lill-Bandsjön och filosoferade, och när vi var ute och gick och någongång när vi skulle äta middag inne i stan. länge sedan.


Skrev högskoleprovet idag och det gick nog ganska okej. Tjeerd var också där och skrev i samma sal. Han hade problem med ordkunskapen och jag antar att diagram och kartdelen inte gick så bra för min del ( hade ingen linjal, plus att de förväntade sig att man skulle vara kapabel att räkna i huvudet, inte my cup of tea- cause that is a black tea ;))
Folk smsade och lyckade mig till under dagen men tyvärr är min tfn ganska jättetom på pengar så jag kunde inte svara, no offence.

Har varit så damn trött hela dagen, blev nästan gråtfärdig när klockan ringde imorse ( ok the stench of the hyperbole is unbearable), och någon jävla ( ursäkta franskan) coque-succére hade stulit min fucking tvätttid igår så nu måste jag kliva upp kl. 8 och tvätta imorrn :S
Bajs som vissa brukade säga på klipphällarna vid sjön.

Annars står på schemat ikväll lite Stalina och NEP samt ett avslut i Pusjkin anda. Tatiyana är nu djupt och foolishly förälskad i den buttre Eugene Onegin, för inte fan var det Ralphie boy som created the magic. Red head :S Dock är det ngt visst med priest lookalikes


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar