3.15.2009

Let's play some tetris...


I helgen har jag egentligen inte gjort någonting fast jag hade alla intentioner i världen att plugga livet ur mig. Dock har jag inte varit oproduktiv tvärtom, jag har ju både möblerat om mitt rum och städat sagda rum och....ja jo, när jag funderar efter riktigt noga har jag nog varit utanför dörren också hela TVÅ gånger! oh yes, alltså jag har motionerat också ;)

Numera bor jag alltså i ett rum som är uppbyggt efter den berömda ryska principen Tetris, that's right, allt är inpassat i varandra dels för att frigöra utrymme nog till att möjliggöra en flytt av någon av de möbler som finns i mitt högst begränsade rum och dels för att... ja ställa möblerna på nya platser. Tyvärr passade inte dammsugaren in i den nya ordningen och står därför nu som en övergiven hundvalp mitt i rummet och ger mig klövar varhelst i rummet jag går.
Tetris principen går också ut på att man inte kan se TVn från skrivbordet, för maximal effektivitet. Very clever i dare say... even so clever att jag efter två och ett halvt år kommit på att välsignat avstånd från toaletten kan åstadkommas genom att flytta sängen tvärs över rummet! Yes, jag vet jag är lite stolt själv faktiskt, man får nog vakna till den ylande sibiriska vinden är jag rädd men wtf, hellre det än Nics morgon...procedur...

Och helt appropå denna omflyttning så råkar min säng alltså stå i idealiskt fönsterläge för bekväma observationer av livet utanför, och som av en tillfällighet har jag sett gula fina lappar på dörrarna in till fastigheten som annonserar att det skall öppnas ett, håll i er nu, träningsboende för trumvirvel föredetta knarkare!! Oh yea, och vilken kroppsfettprocent brukar knarkarben ha?? Mindre än lättmjukosten i mitt kylskåp I assure you, damn neat!

Självklart är knark och bark ingenting man skall skämta om ens på skoj men men jag ser smala ben i min framtid ändå...smala ben och ett fast tag om nycklarna när man är ute och promenerar.

4 kommentarer:

  1. Det är ju bra att du inte skämtar om det, ens på skoj. Själv faller jag ofta i fällan att skämta om saker på skoj.

    SvaraRadera
  2. Ja men jag tycker ju faktiskt det jag med, hemligheten förstår du ligger i att ta sig själv på så stort allvar som bara är möjligt ;)

    SvaraRadera