3.29.2009

English summerrain


Hej hopp, nostalgia nervosa håller i sig och bombarderar mitt huvud med bilder av midsommar dagen till ära. Anfallet går dock över lite när jag tänker på att det snart är påsk! Åker ju för fasen hem på påsklov till veckan! 4 dagarsvecka dessutom då jag har en tandläkar tid på Fredagmorgon i nejden runt Tapelake.

Påski påski liksom :D Poskrobysjev?
Då är det mys kanske? Av någon anledning så är farfar T en av de tydligaste associationerna till påsken, dock ingen aning om varför...

Jag vet att jag lovat och det hör till god stil att alltid fråga först men nu kunde jag inte hålla mig, hittade the asspicture! Vad är mer sommar än den? Innehåller mkt av det som gör Tapelake till Tapelake liksom.
Tänkte först ta bilden där Generalissimus konsumerar ägg men jag ångrade mig då jag VET att den är hemlgistämplad fortfarande...kanske kanske öppnas arkiven. Vi får se...

Och vem tog bilden förresten? Den är liksom lite lustigt centrerad, fast det skall ju erkännas att inte mycket bräcker de vaderna, hell no! Och titta vilket långt hår....vill jag också ha...

8 kommentarer:

  1. Men va fa... Censurerad av ett par feta vader och slättbonderöv!

    på tal om äggbilden, inte dags för nån tårta snart? ;)

    SvaraRadera
  2. Tårta till vem?? ja jag vet, censuren är hård. Allt att skyllas på kulaken ivägen helt klart!

    SvaraRadera
  3. Till nån som inte tappar aptiten av en äggande bild i marsupian? Och som har tre barn...

    SvaraRadera
  4. Jaha! Då hänger jag med, ja men bör han inte få en tårta bar därför?

    SvaraRadera
  5. För att han har tre barn? Hell no!

    SvaraRadera
  6. :D Nej men för att han inte tappar aptiten, jag menar vem vill väl ha tårta när man kunde fått ägg?

    SvaraRadera
  7. Kung Kong!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  8. Ja fullt possible och mkt likely världens goaste björn

    SvaraRadera