3.25.2009

You can never be too rich, too tanned or too thin.


Idag sitter jag här och tänker... in the light of existentialism.
Tänker på den påtvingade friheten som är oundviklig och hur den finns i huvudet i slutet, och om den då säger någonting om vad människan är för någonting?

Å andra sidan sitter jag här och längtar mig tokig efter jordiska ägodelar. Pengar pengar pengar!!! P E N G A R !!
Vill åka och resa till Berlin nu genast, se Kreml i Moskva på natten, vakna i Paris och framåt kvällen se hur solen går ned i smogen i LA, bakom ett par jättestora fina Dolce Gabbana solglasögon, med en vind pust i det långa långa blonda håret. Inte mycket begärt eller hur? Glömde jag att ett passande par smala ben också önskas, sedan är jag nöjd.. för ett tag.





2 kommentarer:

  1. smog är faktiskt överskattat...går lika bra med litet utsläpp från östrand!

    SvaraRadera
  2. Ja men faktiskt, och vad är väl Kremls tinnar och torn mot Yet!

    SvaraRadera