3.07.2009

Frukost med Pappis

Pappis dansar robotdans i köket medan han kokar ägg och diskar efter mina instruktioner.
Man tar glaset av intresse, fyller det till 3/4 med varmt vatten och en skvätt diskmedel sedan sätter man handen över "mynningen" och skakar. Pappi följde mina uppmaningar och gjorde detta och till båda våras stora besvikelse fungerade det inte riktigt så bra som det borde då hans händer var för små, det måste ju vara problemet och inte bristande tekniska uträkningar.

Även hittade han en mjölkkartong på golvet som han sparkade till lite "för att kolla om det var något i den", ja för hittar man en kartong på golvet helt randomly så är det ju klart att a, det är mjölk i den eftersom den ligger på golvet och b. om det mot förmodan skulle finnas mjölk i den så är det klart man sparkar på den bara för att kolla.
Han tyckte dock själv att detta var väldigt roligt och skrattade en lång stund.

Samtidigt konspirerar vi om mors intentioner med att bjuda oss på pizza igår och följa med
far och köra lass, vad har hon på gång månn tro?

2 kommentarer:

  1. Varför skulle jag ha nåt på G bara för att jag bjuder på pissa...? Är väl bara mitt vanliga generösa jag!
    B.M.

    SvaraRadera
  2. Ack så sant, ack så sant dumt av mig att jump to conclusions...

    SvaraRadera