3.19.2009

RAPP is closing in

One step, two steps getting closer, getting closer! Enough Nitzer Ebb för one day that is,

De kommer närmare kamraterna- ilande Ford. Snart är de här. Får fasen lägga på en rem om de inte vill ja pubisfralla till frukost, för så går det annars när man handlar bröd på Lidl!
Mediterar vidare på temat ppr 3 i philo, är människan dömd att vara ensam och förgäves söka räddning i andras sällskap? Men att i räddningen otrivas så mycket att den objektifierar sig själv? Ja det antar jag att man aldrig kan veta förrän för sent. Har börjat prata med mig själv för att undvika detta.

Ska det vara bra det?
Jo men jag tror det kan fungera...
Jaja, vad som än funkar för dig blir ju fint det
Jo men jag tycker det jag med
Vad fint
ja
- vapenvila-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar