3.17.2009

The Moon Is In The Gutter


Sitter och tittar på Lost. John Locke, Tom Sawyer och Ronald Mcdonald, eller Ja Hurley...tror jag.
Ganska dopey må jag säga, tänker nämligen bara på Picard när jag ser honom, dr Jean-Luc Picard :D Locke is in ur pit bleedin on ur doodz so to speak
Annars har dagen varit ombytlig, har pluggat Mill sitter till och med och skriver quotes, känner mig så duktig - skulle ju helst ha hunnit med en massa historia och så också men nej tyvärr. När klockan magiskt blev tio gick jag ut och gick istället. Det var nice. Har även hunnit pratat lite med papps idag, han var uppr
örd på sin prislista tills jag höll med honom om att proletärerna, de blir alltid förtryckta det! Då bytte han som av en händelse ton och tyckte att man fick ju faktiskt ha förståelse för arbetsgivaren, de måste ju tjäna pengar de med, annars var det ju ingen vits riktigt. Haha, han blöder blått pappis.

Pappis har annars varit på tapeten på skolan idag också, an någon anledning diskuterade vi döda djur ( Scan kan ha ahft någonting med det hela att göra...) och då blev A mkt chockad av mitt sätt att se på ett dött djur som kött och intet mer och detsamma gällde döda människor, liksom bara att ta organen och sätta dit det fattas liksom och inte vela så förbannat mkt, Hörde riktigt hur pappis talade i huvudet, A berömde mig för min kallblodighet samtidigt som hon flyttade stolen lite längre bort. Haha, inte mkt annat att förvänta sig av en som använder sin farfar som exempel på lämpliga subjekt för döshjälp i sin filosofi uppsats XD


Fick för övrigt igen ppr 3 i historia idag samt predicted grade i nänmda ämne, FAf var imponerad av min djupa kunskap vad gällde single party state ideologier, haha Hitler und Stalin, my homies! Dock tyckte han att Stalins familjeliv var föga relevant för politiken, torris där!

Ric hade till kollektiv förtjusning införskaffat ny huvudbonad till idag, den var så awesome att den förtjänar ett hederomnämnande tänk militärkeps, svart korsad med en fascistmössa så blir bilden korrekt, misstänker dock att den tillhörde något av barnen hans då den satt käckt på svaj som en korning mellan kapsyl och kalott( sp?)

Imorgon tänker jag också ta sovmorgon som mental förberedelse för att få igen matteprovet och dels för att jag helt enkelt har sovit dåligt sedan i lördags. Det nya sängläget är dock idealiskt mkt komfortabelt och högst mysigt.

Sitter för övrigt och saknar min mammis lite...lite mkt t o m

3 kommentarer:

  1. du lär ju vara mättad efter denna helg kan jag säga...
    matrona potata drives best from tha backseat!!!
    (måste du berätta som mkt om pups "ideologier"=känslobrist?)
    hörde att det gått bra på proven,
    som vanligt!!!
    sawyer rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja Puppa är en härlig typ XDXD
    Han har inte en brist på känslor för det har han sagt till mig utan han tycker bara att det är onödigt att prata så jävla mkt om dem :D

    inte lär jag bli mättad inte dr Troy lär ju ringa upp Potatan och distrahera henne från mitt eminenta sällskap...

    SvaraRadera
  3. dr troy-bell typ...? ja förmodligen. fast man kan ju alltid poopa i att svara...as you know.

    SvaraRadera