7.09.2012

Top Floor

Med strupen nyfuktad av brunt guld hälsar jag er!
Var på en street festival i helgen med Putte. Där gick maskotar omkring, en grön björn, en stor clown och en bäver. Tihi. En jättebäver. Vuxna tyckte de var skitcoola medan barnen skrek i högan sky av rädsla för de stora djuren. Själv kallsvettades jag och undrade om de följde den sim-kortsdiet som maskotarna i Four Lions gjorde. De maskotarna exploderade ju lite hursomhelst, brother. En av misstag, en av en heimlich manöver, en då han snubblade över ett får. Så går det när man har hemkokt i ryggsäcken!
Min poäng är att vadsomhelst kan hända när sådana där maskotar är nära!
Tog en bild på bävern och skickade till Sturms, dock var det i motljus så det var inte helt lätt att identifiera den bruna avlånga silhuetten. Rubriken till min bild var "saker som ser ut som saker". Av detta kunde man (el Sturmo) tydligen tro att motivet på min bild var en jättestor...flytboj. Sturms! Förhelvete! Vad tror du om mig?
Jag fick förklara mig lite pretto, suckande med skratt i blicken. God heavens liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar