7.02.2012

Arlanda (mina vänner klär sig i svart för att inte göra mig besviken)

Åter på jobbet, halvtid no less. Alltså jag har snart passerat halvtidsstrecket, inte.. ja ni fattar. Ni är inte dumma.
Funderar på om det vore värt att se Kent i augusti, bara för att ha något att se fram emot.
Har ju sett dem förut, no less, och det var väl ingen höjdare direkt, men det kan ha varit febern, kan ha varit lokalen, kan ha varit det dåliga ljudet, kan ha varit min placering uppe under taket, no less.
Det kan ha varit radion.

Minns när vi cruisade runt bakom gatufestens stora scen för att lyssna till Kent,no less, på den tiden de var unga och energiska. Den yngsta granndottern och modern ville höra, själv tyckte jag inte alls om de där viktigpettrarna som hade så underlig video till "Om du var här-klagolåten"(nu för tiden tycker jag att den är lite fnissig med farliga skinnbyxor).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar