7.06.2012

The lost years

Ja ni vet de där opublicerade inläggen - de kommer nog att publiceras under rubriken "b-sides and rarities" när jag en dag blir världskänd. I vilket fall så är ju det här med nivå intressant. På vilken nivå skall man vara öppet personlig, och på vilken nivå kan man hålla intresset om man inte/är personlig? Så många frågor! Konceptblogg kanske vore något? Då är ju personlighet helt irrelevant.

Det här brukade ju vara en blogg som försökte beskriva humoristiska händelser. Visst dagbokskänslan har alltid också varit närvarande, men det känns som om vågskålarna väger mer mot personlighetssidan nu. Jag vet inte, den kanske är vad den alltid varit?

Och appropå vidhålla intresse och personlig integritet såg jag på Tosh.0 igår, internet på TV om ni nu inte har sett detta mästerverk till serie själva. Där är den personliga integriteten utraderad, allt för berömmelse. Det är ju fakkin' internet på tv, det måste vara så! Men jag får ändå lite gallsmak i munnen fastän det är humoristiskt och konceptigt. Kanske det är hipstern som vrålar, jag vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar