2.10.2009

Inatt jag drömde...

Så var det Onsdag morgon och veckan har flutit på snabbt. Sitter och dricker en kopp kaffe (men det hade jag ju slutat med ! Shock horror men jag har tyvärr börjat igen)och gnuggar gruset ur ögonen.
Hade en peculiar dröm inatt.
Jag drömde att det var någon som stod och ropade: Historisk determinism! till mig hela tiden och jag svarade: ja Marx ja, Marx ja... Mkt övertygad om att denna någon hade rätt, och när sedan telefonen plingade så vaknade jag och tänkte att nu har the means of production ändrats, nu skulle Marx bli glad...

Får väl vara glad att man ine blev föröföljd av CHEKAn, Soviet Unionens hemliga polis eller skälld på av Lenin, Kungsörnen för det har också hänt i mina drömmars land. Man kan tolka det på två sätt antar jag:
Antigen är hela jag inklusive mitt undermedvetna (damn right! ) inställd i revision mode, eller så är jag under ytan en riktigt Stalinistisk Marxist...Ojojoj om Generalissimus får veta det :S
Komplicerade saker...
Appropå Ryssland och saker som ingen får veta, men vet ändå(långsökt Brott och Straff syftning...) så var jag och provade Student mössa igår, and oh my lord! I exclaim in agony.

Men i övrigt så flyger tiden fram och jag borde redan vara på väg till skolan, så jag ställer dagens stora fråga, mycket viktigare än "To be or not to be?" i en mini edition av Språklådan.

Vem fan såpade lianen? - vilket apparently var Tarzans sista ord, får skriva mer i eftermiddag istället.

Som Mussolini brukade säga när han drog i väg på sin vespa ( måste ha sett ut som ett halvätet kinderägg): Ciao!



2 kommentarer:

  1. "Vem faan..." Hahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!
    Måste du citera the greatest hela tiden?!
    B.M.

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot den dag din syster ska prova studentmössa... *moahahaha*

    //A

    SvaraRadera