2.16.2009

" FTV Västernorrland, det är Leni"

Var hos tandläkaren idag, kan inte hjälpa associationerna jag får av att sitta där. Hela upplägget känns inte helt trivsamt och jag börjar tro att det kan vara värt att consider en alternativ yrkesbana. Kan hända att man bör överge alla planer på att bli förhandlare av något slag - hell när man drabbas av Stockholmssyndromet bara av att gå till tandläkaren så kan jag inte tro att diplomat karriären blir särskilt lyckad.

"Ehm jaha, ni tänker ge mig en spruta i munnen ja...ja ni vet jag är ju lite skeptisk till det, men om ni tycker att det är rätt sak att göra så varsågod."
" Fan vad schyssta ni är som borrar i min mun alltså, Anders du var vä
l go' lite hungrig kanske, magen kurrar lite? Ja men bryt till lite du bara, det blir så bra så, i alla fall övre tandraden sitter ju kvar i vilket fall som helst vet du, höhö. Jag förstår dig helt att du måste ta i för kung och fosterland, absolut, go you!"

M ina läppar gick raskt från att vara ordinär Angelina Jolie size till det riktigt imponerande Pete Burns omfånget. Japp dock har jag inte lika fräna örhängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar