2.25.2009

Kants överman har inträtt i mitt liv!

Japp det är precis så jävligt som det låter. Positivt dock att 8 av 15 prov nu är avklarade och imorrn har jag bara två prov woho! ES och matematik dessvärre så jag skall snart omsätta mina pluggplaner i praktiken.

Intet ont anande satt jag idag redo för att skriva paper 3 i filosofi trodde jag, men så var dock icke fallet skulle det visa sig.
Paper 3 är en historia där man ska beskriva filosofi som aktivitet utifrån hur det blir beskrivet i en text man får som man aldrig sett förut, den vi fick att titta på var snäll och fin men denna!

WITTGENSTEIN!
Inte snäll alls, får Kant att framstå som mysfarbror nummer ett! Oh lord parallella verkligheter filosofi som ett instrument att koordinera språkl och koncept då man använder språk för detta och inte behöver några andra verktyg för att man inte får någon kunskap utan bara kommer ihåg gammal! Kants åsikter och tankar kring skönhet framstod lika fromma som en pekingnes!
Ach mein gott! Ach mein gott I tell you! Aldrig fått läsa något av männsikan föut och så kommer detta, ja leendet stelnade ju lite kan man säga men nu ska jag plugga ES
Hugs and kisses mocking birds, hahaha!

3 kommentarer:

  1. Bwahahaha! Wittgenstein... Endless excitement, adventure and really wild stuff!

    Var glad att du slipper Heidegger dock.

    SvaraRadera
  2. Än så länge ja! Vem vet vad som kommer nästa gång!!?

    SvaraRadera
  3. We can only hope...;P

    SvaraRadera