4.02.2012

Tomt


Ja, 1/4 av året har gått. Närmare alla mål?
Några stampar som vanligt, väldigt rädd att de fortsätter stampa måste jag säga och det gör mig ont.
Andra har upprättats som jag inte ens visst fanns innan året börjat. Åter en tredje sort gnetas det mot.
Hjälp, mål är läskiga.

På en annan node, det mesta jag skriver nuförtiden blir aldrig publicerat, och det som faktiskt blir det tycks andefattigt som fan. Jag vet inte jag, vad man gör. Går över till twitter, gör som föregående år och slänger in handduken ett tag eller publicerar alla "drafts". En del återvinner visst gamla inlägg också. Men jag vet inte jag.

4 kommentarer:

  1. Inte andefattigt alls, och du skulle bra våga slänga handdukar omkring dig!

    SvaraRadera
  2. Tja bättre att kasta dem omkring sig än vira dem runt huvudet, yes? Såg en film kallad Four Lions i dagarna, den färgar svaret, man vill inte bli misstagen för en Barry.

    SvaraRadera
  3. Det påminner mig, har inte fått nån rapport från Sturms, hur var filmpaketet hon fick? Till nöje eller ej?

    SvaraRadera
  4. Vi har kollat igenom det och anser kollektivt att Shaun of the Dead smäller högst tätt följd av Four Lions. La Horde var otillfredsställande i slutet. Mkt konstigt. Getstirrarna blev Sturms väldigt inspirerade av, själv har jag sett Ewan tusen ggr i denna redan och blev inte så imponerad.
    Fler tips? Noterade att du uppmärksammade Land of the Lost igår, good call. Idag och hela helgen är det Fry weekend på BBC entertainment =)

    SvaraRadera