4.08.2012

På plats vid pulpeten

Hello alles.
Jag är nu tillbaka i Uppsala, lägenheten är pimpad tack vare mina kära päron. Alles is gut. Lampor, gardiner uppsatta och blommor det ni! Kycklingarna tjöt av lycka!
Tentaplugget fortsätter pumpat in med positivitet från Tapelakebesöket.
God damn it's good to be a gangster!Snakar dock mina kära flockisar redan.

Nu är allt som det ska, samvetet är på sin plats, plugget skall bli gjort. Det enda jag är ledsen över är att jag varit en sådan douche i veckan av nämnda samvete som lider illa av familjetid (som i tid då plugget åsidosätts, tro inget annat!). Stubinen blir 2 centimeter lång och alla är fel. Jag är inte undantagen.  Å andra sidan kunde jag ju använda lite av det till att städa köket i kära Tapelake, tvättade diskmaskin och frys med tops - slå det ni! Tur att de är snälla dat familj. Sturms torde inte ens skrika och brottas med mig!

Sturms och jag klämde in inte mindre än fyra filmer, Star Trek, Four Lions, Shaun of the Dead och The men who stare at Goats. Ja vi hann ju såklart med några episoder Trek också.

Blev inte just någon träning heller, men en massa gosig påskmat. Vi är rätt duktiga att fira romers matorgie i familjen. Generalissimus broder var såklart inbjuden, han drog skam över namnet som inte tog om någon gång, inte ens på efterrätten!
Urmodern var där, och när det var dags för henne att åka drog vi såklart en omgång på efterrätten till. Farbrodern och modern gick för att säga adjö, och då var det bye bye kladdkaka hello omgång 2.
 Vänd inte ryggen till din efterrätt säger jag bara, ett varningens ord i all välmening. Generalissimus, Sturms och jag själv utgör sk sopnedkast. Sporrar varandra säger vissa. Awesome säger andra.

Appropå gos, det blev en hel del mys med kattOlle också. Han var som klistrad fast på mig. Mycket mys! Tuppis bidrog med ett mysavsnitt Trek också: Devil in the Dark. Han LLAP:ade mig många många gånger. Myspys!
Appropå djur hann jag också rida en gång, det var inte igår. Resultatet var dock som vanligt.

Hann på vägen ned fundera på att adoptera en hund, en liten bara, lite motion lite mat mycket gos. Men vet ni vad ett sådant äventyr kostar? 5400! Om inte en rottis den fick man för 2, så sugen man blev.
1. en rottis!!! Drömhund
2. En bloody Rottis!!!
3. Rena reapriset!
Tyvärr har jag inte 2 000 dock att lägga till en hund, eller öht.
Snipp snapp snut så var sagan slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar