4.26.2012

Are you ready for some darkness?

Yes, startade itunes imorse för att ingjuta kraft och levnadsmod och vad får jag? Help me I'm in hell. Tack för solidariteten itunes.Men så stor roll spelar det inte för ute skiner solen, solstrimlor kommer in genom mina öppna persienner. Orkar/törs inte dra upp dem. Då skulle jag se att jag måste putsa dem. Våga Vägra Puts,  man kan liksom inte kasta bort sitt arv hur som helst. Fåglarna har vaknat också och låter sina kvittranden drilla och rulla över gräsplätten utanför. Jag tror inte att det är så mycket för att kommunicera som för att de kan, de vill bara testa ut nya toner som en operasångare som värmer upp, fast med nya toner.
I vilket fall, idag åker jag hemanöver. Är lagom hemma till midnatt, har fått 2 bud på sådana som vill hämta mig. Blir lite smygglad av det, de vill liksom ha hem mig. Gör mig glad på insidan! Tur dock att närliggande stad(jaja allt är relativt) till Tapelake är slutstation för tåget. Hade blivit jobbigt om man somnat annars. Jag är en tågsovare, det gungar lite lagom och är relativt mjukt.

Tänkte lägga in en yt:are med help me i'm in hell, men kollar ni då? Vavava? Det är iaf en kille helt klädd i gummi som får toalettvatten inhälld i gummimasken för fejset, detta enkom för att låten i sig inte är det mest upphetsande på den här sidan solen, är man på andra sidan reser man i tiden. Coolers. Svårt att utkonkurrera den liksom.
Helt plötsligt förstår jag hur allt hänger ihop- Kristet, och Turbonegro not to say the least! Allt tvinnar ihop sig till en en mediumtjock tråd. Yeah!
Ni skulle fått Club Raki Turkye om jag trodde ni lyssnade, som en del av den Kristna odyssén  genom världen. Från Istanbul, till Ankara, till Kabul och Haiti. Har en känsla av att Kairo förekommer också men kan inte backa upp den med solid proof.

Ja jävlars ni, vilken intetsägande post.




4 kommentarer:

  1. +1 för Turbonegro!

    Glad resa? Trevlig resa? Vad säger man? Be safe, and return? Kanske adios? Hur låter bye bye?

    Det jag försöker säga är alltså aufviderseen!

    SvaraRadera
  2. Live long and prosper?
    Peace and long life?
    Diftor he'smoshma? (spelling unknown captain)
    Vi borde vara spotify-buddies, tänk vilket utbyte vi skulle ha! Försökte dela prince of the rodeo med en ovillig vän, som anat av formuleringen sket det sig totalt. Well well, jag fortsätter försöka!

    SvaraRadera
  3. "Live long and prosper" skulle kännas som lite pandering om det kom ifrån mig. Lite väl myket suck-up sådär! Men Spotify buddies - javisst!

    Hur fan gör man?!

    SvaraRadera
  4. Jahapp, ok. Jag har requestat dig att befrienda mig på ze facebook. Svara und Ich ska fixa resten!

    SvaraRadera