4.24.2012

Behind the Wheel

The way the morning broke was quite unusual.
Det var en solig morgon och jag vaknade med ett hopp ut i verkligheten. Snöt bort blodet ur näsan, vred ur lakanen all svett och
slogpådatornstädadediskadefrukosteradesminkademigfixadehåretgjordehåliöratkläddemigiuniform.
Sedan var klockan 6 och det var dags att börja med dagens PM. Jävlar vad bra det gick! Bam bam bam! Ända fram till lunch. Efter lunch började skoldagen.
Föreläsning med en rätt cool gubbe idag, han var professor, hade suttit i HFD och varit JO. Ni vet sådant där som barnbarnen bara måste få veta. Tror att hans plats inte så mycket var att undervisa som att påvisa hur bitchin' good man kan vara om man är ambitiös. Unga jurister skjuter tydligen ambition som om det vore både kola och hagelgevär?


Awesome låt, ni borde lyssna. Remake av DMs gamla dänga.

Sedan åkte jag till en vän. Hon bjöd mig på mat, och alla vänner som bjuder på mat har liksom en särställning i hierarkin. Studentbudget. Sopnedkast. You do the math!
Ratatouille, eller var det bouillabaisse? Det var hursom inte helt relevant. Mat kan vara god men sällskap mycket mer!
Vännen var lika breathtaking som vanligt. Självklart omger jag mig bara med vackra människor, men just idag känner jag för att dela med mig av att de är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar