3.30.2012

Just another nancy boy

von wegen så att säga. BODY rekommenderar hästbiff i månadens upplaga, tycks vara på modet det där med att äta gamle svarten. Hästkorv är godast säger expertisen, jag vet därom intet. Men jag har hört att det är rikt på protte så de går inte helt säkra kamelerna... Dock hade de grävt fram en man som gästkock, vars meriter jag inte känner till - är säkert skitstark- men han såg en aning sluskig ut. Det förtog min aptit lite. Annars, all systems go! Hästkött är trendigt när grillarna kryper fram!

2 kommentarer:

  1. Oj, hoppas din mor inte läser detta. Arvlös och förskjuten...

    SvaraRadera
  2. Såklart jag tog bilder på reportaget med min telefon och skickade henne. Inte att försitta någon chans att bearbeta henne tills vår egen grill tinat fram =D

    SvaraRadera