8.05.2011

You don't make room for your loved ones

El P, Hauptmann + familj samt modern till el Haupt åker idag ned till slättbondelandet.  Hur skall helgen fördrivas då? Man skulle kunna vara dekadent, njuta av det sista som går att krama ur sommaren och dess upplevelser och dansa med elekttriska féer, eller...
ELLER...så springer man lopp på lördag med backar på flera kilometer, varv på varv på varv på varv i karaktärsdanande hastghet, åker frikkin' rullstol på söndag (same same kanske oavsett?) och
sedan
är det måndag
igen....

6 kommentarer:

  1. Men vad trevligt. Här i Höga Kusten är det vackert... om man slipper springa de ändlösa backarna upp och ned. Själv hade jag tänkt läsa bok idag, men jag hamnade på Fäjjsbok och tog mig inte riktigt därifrån, som den karaktärssvaga individ jag är.

    Fast morgondagen tillbringas med nittioårsjubileumsfest i Fjällräven Center

    SvaraRadera
  2. Javisst är det vackert, men backarna är inte så farliga som man tror jag menar det tar ju bara 5h25min att ta sig 4,2 mil till fots...right!

    Vilken bok stod på menyn?

    SvaraRadera
  3. Gavin Menzies - 1434 (The year a magnificent Chinese Fleet sailed to Italy and ignited the Renaissance)

    En bok som avfärdats som ett försök att bevisa något som aldrig ägt rum.

    SvaraRadera
  4. Ungefär ;)

    Fast inte lika bra som Doctor Who från 1975...

    SvaraRadera
  5. Nej såklart inte, det var ju lite golden de där 60 och 70 talsserierna =)

    SvaraRadera