8.08.2011

Den 666e posten; the way the morning broke was quite unusual

För broke var ordet, glad ihågen(well...) klädde jag på mig efter frulle och tänkte fasen vad jag gillar de här byxorna, de sitter inte som korvskin men är inte bylsiga, ett par tunna helt ok kontorsbyxor. Lade märke till en fläck på knäppningen...köttfärssås? Skrapade bort den med nageln och kände brisen mot min bakdel. Väldigt tunna, men gsg tänkte jag. Allt gnussande på stolen på jobbet kommer nog göra dem kortlivade... mycket riktigt hinner jag inte längre än ut i bilen. Ritsch. Arslet sprack pengarna tillbaka. Fan också. En prydlig öppning från midjan till grenen tillät den kallare utomhusbrisen att fläkta min bakdel. Merde. Korvskinnsbyxor på och till jobbet. Panikattacker kommer prägla denna dag som följd av andnöd. 4 dagar av detta men sedan mjukbyxor!
Tur att träningsperioden efter Vertex/AXA fm redan är planerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar