8.26.2011

Tommy Tommy jag vill veta allt

Ja vad är väl ett bättre sätt att starta eftermiddagsrapporten på än att sjunga lite TKU. Full fart mot helgen är det, lönehelg till på det!
Det har utlovats dansbandsgala i en intillliggande stad, det är ju nära att man springer dit (höhö höhö)! Men eftersom kavaljeren skulle, enligt utsago, köra skit idag vet man inte riktigt hur det blir med det.

Mina dekadenser sträcker sig inte så långt dock, ack nej ack nej, får jag blott köpa mig ett par skor och myspysjogga lite är min lycka gjord. Jag är av det trötta släktet som ämnar gå i vinterdvala nu, hade jag haft med livet som insats som ljudbok är det så helgen hade spenderats. Som åhörare och kontemplerare med min bruna (brunt på brunt på brunt) BOOM pläd alltså. Den har får på ena sidan och velour på andra - ultimat må ni tro! Lika mysigt som en kulturkofta? Ack så nöjd!

Nu har jag ju inte det så jag måste komma på annat...hum hum hum, då kanske svettiga omfamningar i rotundans versmått är ett fullgott alternativ? Dock måste jag erkänna att jag mer är en vän av den fria versen än ghazeler och trokéer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar