8.31.2011

Håkki Båkki


MåDå, förlorade. Jag satt med K(amraten) och ugglade, ho ho!
De slogs därnere och jag ville bara skrika VÄX UPP!!! Sedan tänkte jag på att andas aprikost och gjorde så. Det var en fin kväll i arenan. Fivefingersen var lämpligt färgade, för laget som var röd/vitt (1 dags vila) vann. Klackarna ville slå varandra i taket men hindrades av runtrusande smileys. Likt ett pacman spel uppenbarade sig alla färger. Fel mål.  2 000 människor smattrade loss med händerna.
Kickade igång med pumpmusiken. Ville dansa på raderna, svinga mig till nätet som hindrar pucken från att träffa oss dödliga. Tänkte på Prodigy, funderade på en sportbar till nästa gång. Fladdrade med händerna och önskade ljuden så höga det gick. Planerade kadrilj för zambonisarna med kamraten - skitbra idé.
Den som tror att ljuset i tunneln var en jumbotron blev lurad att ett kort för säsongen inhandlats. Bitch please? Kanske returmatch, bara inte på en gång. Lite gott skrattade kamraten åt denna räviga list och lovade rå fisk imorgondag.
Somnade så nästan med pausmusiken. Pssst! Luften.
Sedan åkte jag hem och stoppade huvudet fullt med mat. och te. och mat.
Nu: exit stage left. Fast inte så dramatiskt. I skolen sova. I är så jefla trött. Trött. trött Trööött! Matkoma? Jawohl.

6 kommentarer:

  1. El P - fresh from Norway31 augusti 2011 kl. 15:27

    Herr H var mäkta förbryllad för det där med säsong och kort. Påpekade lite stilla att det nog kunde vara så någon behagade skämta lite. Efter en sekunds begrundan höll han med om att det nog var det troligaste scenariot. We DO know you... Men cudos för klättringen, hade du säkerhetsselen på?

    SvaraRadera
  2. Endast ninjasuiten var på! Jaså du konfererar med Herrn, en del fniss antar jag?

    Vad har man gjort i Norge?

    SvaraRadera
  3. Japp, vi tyckte det var som lite roligt att du var på håkki. Det fnissades en del. Dessutom fick han följa med mig ner i tvättstugan, bara en sån sak..

    Varit på Spirit Camp. För vidare info se: www.haukis.com

    SvaraRadera
  4. Är du blå, röd och sedvanligt vit idag då alltså? =)

    Fniss usually ensues....

    SvaraRadera
  5. http://graphjam.memebase.com/2011/09/04/funny-graphs-final-frontier-facts/

    ;)

    SvaraRadera
  6. You Miss, just made my day! =)
    Åh trek... tror jag måste spana in space istället för silosofera...

    SvaraRadera